marți, 3 martie 2009

Andronache si deontologia .....Brasovul Tau si primaria

Pentru toti deonotologii...va multumesc....
Mai sunt cateva lucruri de scris despre domnul deputat Andronache.....
Sa nu uitam ca este profesor de drept la 2 universitati: Transilvania si George Baritiu....dar poate ca banii care ii ia direct pe card nu trebuie sa ii treaca in declaratia de avere.....
De salariul in calitate de presedinte al ABMEE nu mai amintesc pt ca deja au scris cei de la Brasovul Tau.....furt pe fata frate....dar ce mai conteaza un "hot" in plus in orasul asta condus de moldoveanul de la Buruienesti? Avea de unde sa invete.....Aschia nu sare departe de CIOT....Acum ramane sa va ganditi voi care e ciotul si care e aschia.
Am vazut un reportaj aseara pe RTT despre cu "domnul deputat Andronache a impartit martisoare de 1 martie prin intermediul tinerilor studenti" ai partidului condus cu autoritate si viclenie de moldoveanul de la Buruienesti..... Adica deputatul era cu sufletul si gandul la doamnele si domnisoarele din Brasov....iar cu fizicul in alta parte a tarii infloritoare. Parca ar fi Superman....acum e la Bv si da martisoare, acum voteaza in comisia juridica pt binele acelorasi doamne si domnisoare din Brasov colegiul 5. Parerea mea ca este un deputat multifunctional...pacat ca nu ii permite legea sa fie si viceprimar sau europarlamentar in acelasi timp ca vedeam un jurnal de stiri plin numai cu faptele eroice ale distinsului si cinstitului domn deputat Andronache Gabriel.
O sa inceapa perioada de plantat gard viu in Brasov...mi-as dori sa il vad in cartierul Steagu cum planteaza ca in alti ani....stiu ca ii facea placere si asa "castigam voturi pt urmatoarele alegeri" conform spuselor distinsului deputat.....parerea mea de deontolog


P.S. : Padure fara uscaturi nu exista........nu-i asa domnule deputat? Multumesc Brasovul Tau pentru deontologie

8 comentarii:

Anonim spunea...

Am plantat si eu cu el gard viu si vazuse o centrala termica veche prin zona astra 5 si spunea ca ar merge daramata si facute 2 blocuri ca si asa e prea mult spatiu verde ... si tin sa te contrazic ... el este un fel de Batman ca numai el era in 2 locuri in acelasi timp :P .... si mai trist este ca lumea pune botul la asemenea actiuni, pacat ca nu se informeaza si ei ca nu exista un singur moldovean in Brasovul asta :-<

Anonim spunea...

da, am văzut şi eu articolul din Braşovul Tău de azi. Şi ştiu că e inspirat de cele scrise de tine aici în articolul anterior. Eu aş fi onorat să ştiu că am generat o ştire. ;) Domnii de la BVT, atenţie aici! La Andrei, da? ;)

Anonim spunea...

in caz ca incepe sa iti mearga mai prost decat poti suporta cel putin stii ca te poti angaja la ziar

Domn' Director ;)

Ovidiu Eftimie spunea...

Bine Moga, drept deontologie o să scriu azi un articol despre cum tinerii din PNL ştiau de mult de treaba asta dar din dragoste faţă de fostul lor viceprimar şi coleg nu se duc într-o conferinţă de presă s-o spună şi public.

Coaie pe undeva? Văd că în PNL e penurie mare. Pe bloguri suntem toţi viteji, vă e frică de juristul lui peşte? Trebuia să cereţi voie lui Căncescu să faceţi politică? L-am auzit ieri pe unu că vezi doamne, nu a fost jupânul în Braşov şi de-aia n-a dat-o pe goarnă. A fost jupânu, dar nu l-a întrebat nimeni nimic. Lasă că află din ziare că vouă vă e frică s-o faceţi mai publică decât e cazul.

Deontologia pulii. Deontologia mea este că nu intru mai urât în voi să arăt ce politică de casa scării faceţi. Da' nu-i timpul pierdut.

andrei-moga spunea...

Efu, cum am aflat am scris pe blog....Iar referitor la conferinta de presa sti foarte bine ca am sustinut duminica seara ca Mario sa iasa in conferinta de presa....de ce generalizezi? Si eu niciodata nu i-am cerut voie domnului Cancescu sa scriu pe blog iar la conferintele de presa de ce sa ma duc eu? Sti foarte bine ca din cati veniti la conferinta doar trustul Mix si BZB-ul dau toate subiectele prezentate la conferinta de presa iar TEX-ul doar ce-i convine.
Cat despre lasii din PNL....o sa moara niste lasi

Anonim spunea...

Ma apuca rasul cand pot sa citesc asemenea lucruri..domul deputat e mai mult decat un super erou...tocmai de aceea nu si-a declarat si alte surse de venit caci eroii sunt pretuiti de autoritatile publice in cazul nostru primaria...si dca tot mi-am adus aminte lansez si un concurs cu premii...cin mansarda prin Brasov pe vremea viceprimarului erou?cel mai trist lucru este ca vorbim de lucruri foarte grave ir in loc de atitudine nu regasim decat zambete...sau super eroii nu intra sub incidenta legii???

Anonim spunea...

eu asa m-am saturat de tot felul de imbecili retardati care sar sa scrie de unul si altu, dupa cum le comanda sefu'. Mi-as pune ceasu' de la mana miza la pariu ca boul asta onanist nu scrie de capul lui, asa cum nu o face nimeni in presa brasoveana. unul suge de la Bebe, altul de la Georgica, altul de la amandoi....altfel de unde dracu sa isi ia unul Mondeo, altul sa isi faca o casa pe aici, altul sa se duca pe dincolo?!?!
poti tu sa juri, mai autorule, pe ochii mamei tale, ca te-a manat spiritul tau civic ... sa scrii tu despre deputatu' nu stiu care....poti tu sa juri ca dupa o indelunga investigatie jurnalistica (asta ar fi o mostra de deonotologie, nu aia de care dati cu totii dovada)ai descoperit pe acte si nu pe vorbe ca omu' si-a bagat marafetii urbei in buzunar si il manca penalu'?!?!

Anonim spunea...

sunteti penibili,frate nu aveti curaj sa spuneti nimic asa ca,mai bine ati face ceva nu tot sa dati din gura si sa fiti deontologi !
pe ei daca avei coaie daca nu stati pe curu vostru ca de poate va pierdeti slujbele,ca ce dracu este criza !

GSP