duminică, 15 martie 2009

Vorbeste vinul pentru tine....domnule consilier Kraila

Domnule Kraila va doresc ca astazi sa castigati la poker, alaturi de prietenii dumneavoastra de carti, dl Loga, dl Tibi si bineinteles fostul senator PSD de Brasov (din anumite motive imi scapa numele acum, dar promit sa vi-l spun cand imi amintesc) suma care o datorati statului din afacerile pe care le aveti...stiti foarte bine....si daca mai ramane ceva maruntis poate mai puneti de-o sticla de vin rosu cu cola.

Si ca sa incheiem o superba dimineata de duminica asa cum se cuvine va dedic o melodie de pahar pt dumneavoastra si colegul dumneavoastra de partid, moldoveanul de la Buruienesti:

http://www.youtube.com/watch?v=XeM0lS0tkFM

" Tot ce-ti spun acum uita pana maine


Vorbeste vinul pentru mine


Nu mai lua in seama tot ce-ti zic, ce fac


Fara tine... (Georgica)


Nu vreau sa ma schimbi, sa ma-ntelegi


Am nevoie doar de tine, de lovele si de zile


Banii nu ma fac, o te tin pentru mine


Si cand o fi mai rau sa ne mearga asa de bine.


Ne leaga de prea mult timp prea multe, n-ai cum sa le stergi


Dar incepi sa uiti tot ce-a fost mai frumos si gresesti


In schimb iti amintesti mereu tot ce-a fost rau


Si-ti faci rau de fiecare data cand te gandesti


Spune-mi de ce te feresti, de ce te porti asa


Ma simt suspect, mereu vrei sa ma prinzi cu ceva


Dar dupa ploaia ta vine si soarele intr-o zi


Chiar daca fac multe prostii


Si spun multe porcarii, sa stii


Tot ce-ti spun acum uita pana maine


Vorbeste vinul pentru mine


Nu mai lua in seama tot ce-ti zic, ce fac


Fara tine... (Georgica). "


Hai sa mai ciocnim un pahar.....HAC!!!! HAC!!!!


Ce-mi plac glumele mele!!!HA-HA-HA-HA



Niciun comentariu:

GSP