joi, 26 martie 2009

Muzica

Intrebare : Ce gen de muzica abordeaza Mihai Margineanu?
Poate reusiti voi sa ma faceti sa inteleg....ca m-am contrazis cu o colega pe aceasta tema si ea sustine sus si tare ca marele cantaret Mihai Margineanu abordeaza genul folk....Eu nu prea am cunostiinte muzicale si de aceea va intreb pe voi...Promit ca celui care ma va face sa inteleg si eu genul de muzica ce-l canta Margineanu va avea de ales intre :o sticla de vin de casa, 10 beri( la 500 ml/sticla/romaneasca), 10 sucuri ( la 500 ml/ sticla-naturale/cu acid) sau un bax de apa ( 500 ml/pet-plata/minerala).

Update: Concursul tine pana duminica (29.03.2009) la ora 18.....castigatorul va fi aflat luni 30.03.2009 la ora 9. Anonimii bineinteles ca au cele mai mici sanse de castig.

11 comentarii:

Anonim spunea...

tatal meu fredona muzichia lui margineanu (care nu e de fapt a lui) de cand era tinerel... am inteles ca este un fel de folclor tiganesc (nicidecum folk), cel mult se poate numi muzica lautareasca.
astept rasplata! :)

Anonim spunea...

Tre să bei mult ca să-i găseşti genu lu mărgineanu ăla.Anumite persoane considera ca el canta folclor urban, de regula bucurestean, de circiumi sau spatele blocului, din 1900 pina azi, cintece de munte, iar cele compuse de el le-as baga la folk, pentru o incadrare generica. Misto, si compusa de el, e Pe sub norii de hirtie.Pe net se mai gaseste preluarea unui folk vechi, sub titlul Mai stii, dar pe care inca nu a bagat-o pe vreun album.

Anonim spunea...

Mihai Mărgineanu (n. 2 octombrie 1969, Bucureşti) este un cântăreţ şi compozitor român de muzică folk. Muzica sa este inspirată din folclorul urban, unele melodii fiind preluări ale unor cântece vechi de pahar, iar altele fiind creaţii proprii în acelaşi gen. Versurile sale sunt adeseori explicite, conţinând cuvinte necenzurate.

andrei-moga spunea...

Ce v-ati face voi fara wikipedia sau google? Intrebarea e pentru vlad si killer

Anonim spunea...

Suntem in stare sa facem orice pt 10 sticle de bere :D.Traim in Romania :P

Anonim spunea...

Andrei, darling, trebuie sa intelegi ca folkul e o chestie foarte larga. Aici intra si genul Flacara (de aici a derivat tot folkul de calitate), dar si Ada Milea, Daniel Fat si alte ciudatenii. Ba chiar si cantecele de munte. Margineanu a furat cantecele urbane (de la periferia urbanului, mai bine zis), cum zicea cineva pe-aici. Totusi, nu le-as zice urbane fiindca se cantau la foc sau in cabana. Muntomanii fac spume cand il aud pe hotomanul asta. O singura piesa este elaborata, "Mai stii", dar si aceea e tot furata. Practic, Margineanu nu am cunostinta sa aiba macar o compozitie proprie. Faptul ca tine o chitara in mana si o manuieste binisor nu e de ajuns. Nu e de ajuns nici sa reproduci, trebuie sa si creezi. Din aceste motive, eu consider ca NU este un artist. Iar ceea ce canta NU este folk, pentru simplul motiv ca repertoriul lui contine o singura melodie folk. Chiar daca ar mai fi inca 2-3, cariera a facut tot cu golanisme. Intrebarea e de ce Jurnalul National i-a construit piedestalul?

Anonim spunea...

o sticlă de vin de casă = 10 beri. Hmm.. interesant! ;)
Mărgineanu cîntă un soi de folk.
Întrebarea mea ar fi ce muzică mai cîntă atunci, Pavel Stratan? Dar Cleopatra Stratan? :D

andrei-moga spunea...

Ionut vrei sa mai fac o provocare?
Stie careva ce zi este azi? In afara de vineri 27.03.2009....Prea putini o sa stie....din pacate

Anonim spunea...

27 martie? Ştiu că e ceva legat de istoria ţărilor romîne..dar n-aş putea să-ţi spun exact ce..tre' să caut pe wikipedia..
Cele bune!

Anonim spunea...

is prea multe semnificatii pentru aceasta data. pe langa faptul ca se implinesc nuj cati ani de la unirea basarabiei cu patria muma, se mai implineste un an de la moartea lui george pruteanu.
deci, care e raspunsul?
peseu: cand imi primesc premiul?!?

Anonim spunea...

Andrei, nimeni pana acum nu ti-a lasat un comment in care sa scrie ca Margineanu este departe de muzica folk, nici macar tu nu ai reusit sa citesti undeva asta. Am vaga senzatie ca acum si tu te-ai convins ca am dreptate, dar nu vrei sa recunosti ca te-ai agitat fara rost. Poti adresa si intrebarea "Narcisa Suciu canta muzica folk?",asa ai putea vedea ca am dreptate cu tot ce ti-am zis despre genul asta de muzica; desi nu-l ascult macar stiu ce este si cine il canta spre deosebire de altii...(nu vorbesc cu nume proprii ca se supara Andrei Moga...care e pe departe de a stii cine canta folk.El a mers la un concert folk si a fost dezamagit cand a vazut ca nu canta si Iris :))). Daca premiul pe care il oferi ar fii mai vast poate incercam sa te conving, dar asa...nici nu ma obosesc :).
P.S. Pe viitor incearca sa nu mai vorbesti in necunostinta de cauza (mai ales in prezenta mea...de acum o sa fiu atenta la tot ce zici) si iarta-ma ca sunt asa de dura, dar m-ai enervat tare.
LAVINIA

GSP