luni, 30 martie 2009

Premiul la muzica

Ce ti-e si cu muzica din ziua de azi. Am primit cateva comentarii cu privire la stilul de muzica abordat de Margineanu....."ba ca ar canta folk urban" ori ca e un neavenit in muzica si "imprumuta" melodii si le canta......M-ati bulversat si mai tare cu acest gen si cu acest cantaret.
De aceea m-am hotarat sa impart ce premiu doriti la cei care au scris pe blog.Insa trebuie sa va hotarati ce premiu alegeti sa ajunga la toata lumea...banuiesc ca nu o sa doriti sticla de vin.
Sunt 5 persoane (dora, vlad, killer, ionut si lavinia) care au raspuns solicitarii mele si va multumesc ca a-ti incercat sa ma convingeti intr-un fel sau altul.Astept raspuns sa vad asupra carui premiu va hotarati.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Te-ai convins ca nu te-am mintit si ca nici macar nu am vorbit in necunostinta de cauza? Acum stii ca Margineanu si Narcisa Suciu canta muzica folk? Vreau sa-mi spui ca am avut dreptate si ca niciodata nu o sa mai ai discutii in contradictoriu cu mine, daca nu ai argumente credibile; oricum stiu ca din prima zi ti-ai dat seama ca am dreptate, dar din orgoliu nu ai vrut sa recunosti :).
P.S. mai treci si tu pe la facultate!
LAVINIA (care stie ce este muzica folk si cine o canta...spre deosebire de altii, care merg la concerte folk si raman stupefiati ca nu cantata si Iris)

Anonim spunea...

eu zic să o scoţi pe Lavinia la un suc. ;)

GSP